ניקיונות מומלצים לבית

מערכת שורש  ט אייר, תשעח  4/24/2018

חג הניקיונות, הלוא הוא פסח, שאמנם כבר תם ונשלם, אך מהווה הזדמנות נהדרת ללמוד על שיטות ניקיון, שעשויות להיות ידועות פחות לחלקנו
.......................

ניקיונות מומלצים לבית
לרגל האביב שהתבשר והגיע לאחר ציפייה כה מרובה, זה הזמן לדבר על נושא אחד שקרוב ורחוק מליבנו במקביל. ניחשתם כבר על מה? רמז קל – חג הניקיונות, הלוא הוא פסח, שאמנם כבר תם ונשלם, אך מהווה הזדמנות נהדרת ללמוד על שיטות ניקיון, שעשויות להיות ידועות פחות לחלקנו.

מתנקים ומזדכים
אין ספק שלניקיון ישנה תרומה רבה ומשפיעה על חיינו. ראשית, נתחיל מזו הבסיסית ביותר – התרומה להיגיינה ולסניטריות. אמצעי הלחימה הטוב ביותר כנגד חיידקים הוא הניקיון. שנית, ניקיון הוא הזדמנות טובה לאוורר את חיינו ולהכניס בהם משב רוח רענן. באמצעותו אנחנו יכולים להיפטר מן חפצי העבר והאנרגיות הטמונות בהם ולהתחדש בחדשים. ולכן, בסוף יום ניקיון לצד תחושות העייפות, אנחנו מרגישים תחושות הישג וסיפוק.

ניקיונות חוץ
בהקשר לפנים הבית נראה שאנחנו שולטים בתחום הניקיון. יודעים להתאים את "שמפו הרצפות" הטוב ביותר שיבריק את הרצפה עד כדי כך שנראה את השתקפותנו משתקפת לנגד עינינו במשטח. לעומת זאת, כשיוצאים מחוץ לבית, אנחנו נכנסים לתחום אחר, חדש ומבלבל. אז כיצד מנקים משטחי חוץ, למשל חיפויי וריצופי חוץ הבית?

אחד הפופולאריים שבחיפויי החוץ (והפנים) הוא הגרנוליט. מספיק להעיף מבט לכל עבר כדי להיתקל בחיפויי הגרנוליט במדרגות הבית והחוץ, בקירות, במשטחי בטון, בשבילים ובגינות ובחצרות. הגרנוליט הוא חיפוי המיוצר מתערובת בטון ואבני חצץ או חלוקי נחל. על אף העובדה שהגרנוליט מבוקש בשל יתרונותיו הרבים ובהם עמידותו ארוכת השנים ותחזוקתו הפשוטה באופן יחסי, עדיין יש צורך לנקותו בכדי לשמר את מראהו.

ניקוי גרנוליט טוב מומלץ ליישום מדי שנתיים, כדי להיפטר מהצטברותם של כתמי הלכלוך העיקשים החודרים אל עומקם של רווחי האבנים. טיפול תחזוקתי תקופתי המיושם בידי חברת ניקיון מקצועית יתבצע בדרך בכלל במספר שלבים. הראשון בהם הוא ניקיון גרנוליט באמצעות לחץ מים גבוה (קיטור קר) כדי להסיר את האבק והלכלוך. בשלב השני יתמקדו בהסרת כתמי הלכלוך העיקשים יותר. בשלב השלישי ינקזו את הצטברותם של מי השטיפה וידאגו לייבש את משטח הגרנוליט כראוי. ובשלב האחרון ידאגו לאטום את המשטח באמצעות חומר איטום כדי למנוע מנוזלים לחדור אל עומק החיפוי. ציפוי האיטום נועד הן לשמור על איטום החומר והן לספק הגנה מקסימלית מפני שחיקת החומר והצבע ולדאוג לעמידות ארוכת זמן.

איך בוחרים חברת ניקיון?
חשוב לבחור בחברת ניקיון מנוסה ומקצועית, בעלת ניסיון מוכח בשטח בכל הקשור לניקוי משטחי חיפוי שונים. כמו-כן, חשוב שהחברה תעשה שימוש בחומרי ניקיון מקצועיים, ידידותיים לסביבה שאינם פוגעים בהיבט הסביבתי או בבריאות הסובבים, לצד שימוש בטכנולוגיית ניקיון מתקדמת וחדשנית.

באמצעות ניקיון יסודי ומקצועי, תוכלו להאריך את עמידותם של חיפויי הרצפה שלכם ולדאוג לכך שהם ייראו מבריקים כאילו רק הרגע נכנסתם לבית חדש. ערכו סקר שוק וחפשו המלצות ברחבי הרשת בכדי למצוא את חברת הניקיון לה אתם זקוקים.